Organisator Koningsdag

Voor koningsdag zijn wij op zoek naar een nieuw organisatie talent. Lijkt het je leuk een keer per jaar dit evenement onder je hoede te nemen. Stuur dan een mail naar info@dorpsvereniging.

Groet altijd in mijn hoofd.

Expositie van 3 maart tot 2 mei 2018

Maarten Houthoff (Den Haag 1949) heeft jarenlang in Groet gewoond.Hij werkte in Amsterdam en in Den Haag, maar wilde absoluut in Groet blijven wonen. Hij werd op 46-jarige leeftijd getroffen door een hersenbloeding, met als gevolg een hersenbeschadiging. Zijn leven is daardoor ingrijpend veranderd, werken werd onmogelijk. Nog 18 jaar bleef Maarten in Groet, tot het niet langer kon. Nu woont hij sinds 4 jaar in Breidablick, een zorginstelling in Middenbeemster.  Maarten is daar gaan schilderen. Hij wordt professioneel begeleid door een kunstenares uit Amsterdam. Groet zit nog in zijn hoofd. Zijn schilderijen getuigen van een grote liefde voor Groet. Ze zijn spannend en poëtisch. Maarten vindt het heel fijn dat hij de kans krijgt om zijn werk te laten zien en vooral dat het in Groet is.

Werk van Maarten Houthoff

De opening is op zaterdag 3 maart  2018 om 14:00  uur
Commer-in is gevestigd op de Kerkbrink 6 Groet.
Geopend op woensdag, zaterdag – en zondagmiddag van 14:00 tot 16:00 uur.

Vrij entree. Commer-in is een activiteit van de Dorpsvereniging Groet