Expositie van Martine Ansingh en Paul Tambuyser in Commer-in

Martine Ansingh en Paul Tambuyser leerden elkaar zo’n tien jaar geleden kennen op schildercursus in de Oorsprong te Schoorl.

In 2013 namen ze opnieuw contact met elkaar op en schilderen nu regelmatig samen in Paul ’s atelier in Eenigenburg.  Dikwijls vertrekken ze van eenzelfde idee, thema, foto of ander kunstwerk dat ze ieder op hun eigen manier op doek uitwerken.

Ze schilderen bij voorkeur met acryl en het liefst op grote doeken. Martine is wat vlotter en spontaner in haar schilderstijl terwijl Paul meestal wat strakker en vooraf gepland te werk gaat. Maar tussen de verschillen valt er zeker ook een kruisbestuiving te bemerken.

In de maanden maart en april tonen zij zijn recent werk bij Commer-in.

De opening is op zaterdag 4 maart om 14:00 uur.
Commer-in is een activiteit van de dorpsvereniging en gevestigd op de Kerkbrink 6 in Groet en is geopend op woensdag, zaterdag – en zondagmiddag van 14:00 tot 16:00 uur.  Vrij entree en iedereen is welkom.