Algemene ledenvergadering op dinsdag 28 februari

Op dinsdag 28 februari is iedereen welkom bij de algemene ledenvergadering. Die wordt gehouden in restaurant Duingroet aan de Heereweg 284. De zaal gaat open om 19:30 uur.

Let op: Alleen leden van de dorpsvereniging hebben stemrecht en omdat we werken met ‘voordeur-lidmaatschap’ heeft elke voordeur ook maar één keer stemrecht. Leden krijgen in de loop van januari een uitnodiging met de agenda thuis bezorgd.

Expositie olieverfschilderijen Roderick Tayler in Commer-in

Roderick Taylor werd in 1946 in Leicester geboren maar woont nu in Egmond.

Pas op latere leeftijd pakte Roderick, op aanraden van zijn vrouw die al in een schildersgroep zat, de penseel op. Samen gingen ze naar “Anders Actieven” in Egmond aan den Hoef waar hij, onder leiding van André Zentveld, zijn eerste lessen kreeg.

Hij ontwikkelde zijn talenten verder door het volgen van diversen cursussen bij onder meer Janny Veenstra in Egmond aan Zee en Tintoretto in Heiloo.

Op dit moment maakt Roderick deel uit van diversen werkgroepen bij het Perspectief in Castricum waar hij ook kennis maakte met het werken met keramiek en glasfusion.

Inspiratie doet Roderick op in zijn leefomgeving, de zee, de duinen – en dorpen. Hij wordt ook beïnvloed door het werk van andere bekende kunstenaars zoals Rob Houdijk en Jan Groenhart.

Een zorgvuldig uitgezochte selectie van zijn schilderijen is te zien in de maanden januari en februari 2017. De opening is op zaterdag 7 januari 14:00 uur.

Commer-in vind je aan de Kerkbrink 6 in Groet.
Geopend op woensdag-, zaterdag- en zondagmiddag van 14:00 tot 16:00 uur. Vrij entree.