Jelle van Wier exposeert in Commer-in

Van Wier is graficus, schilder en gitarist… Een veelzijdig creatief kunstenaar, die zijn sporen als grafisch vormgever heeft nagelaten. Zelfstandig vormgever, gewezen docent op de Amsterdamse Grafische School, freelance docent Computrain. Woont in Warmenhuizen. Exposeert regelmatig met aquarellen.

Werk van Jelle van Wier; De lagune Camperduin

Hij schildert meestal op locatie. Zijn aquarellen zijn sfeervolle en spontane impressies van het landschap in zijn leefomgeving, het strand de duinen en de zee.  Met fotograferen zijn de beelden vaak een vluchtig moment, bij zijn paneeltjes wordt een tijdje stilgestaan en wordt de omgeving gevangen in de sferen en de kleuren die er bij passen. “Plein air” schilderen (buiten schilderen)is afhankelijk van de omstandigheden van het moment.

De opening is op zaterdag 6 januari 2018 om 14:00 uur.

Commer-in is gevestigd op de Kerkbrink 6 Groet.
Geopend op woensdag, zaterdag – en zondagmiddag van 14:00 tot 16:00 uur.

Vrij entree. Commer-in is een activiteit van de Dorpsvereniging Groet

Kerstgroet 2017

Op donderdag 21 december vindt vanaf 19.00 uur de kerstgroet plaats. De avond in ons dorp om elkaar fijne feestdagen te wensen. In tegenstelling tot voorgaande jaren wordt deze gehouden bij Café Mereboer in plaats van op het bleekveld. Buiten onder de overkapping is chocomel en gluhwein verkrijgbaar voor een vriendelijke prijs. En de muzikale omlijsting wordt verzorgd door muziekvereniging De Vriendschap. Komt u ook gezellig langs?